Alles staat op de site. Even in het kort. Rechts boven staat event op the year logo. Daar kan je over twisten, want Schier is ook altijd top.

. (Toch Rowin)
Je kan op dat logo klikken en dan wijst het zich vanzelf. Er is een link met informatie en een link met aanmelden.
D'r zijn zeker kosten aan vervonden en die komen hoofdzakelijk voort uit veiligheid en de bij calamiteiten aanwezige hulpverleners. (De reddingsbrigade paal 13) Maar...en dat kunnen de meesten beamen...FBC houdt de kosten voor de deelnemers altijd zo laag mogelijk.
Kortom...1 dag kost 20 Euro. Deelname aan beide dagen kost 35 Euro. (5 Euro korting op de passepartout) En je kan kiezen of je mee doet met de gezamenlijke maaltijd. Kosten 20 Euro.
Verzamelpunt Callantsoog. Er is vervoer geregeld naar het vertrekpunt van de downwinder. En als het goed is heb je je eigen vervoer bij je om de downwinder te maken.

Tijdens de downwinder rijdt de reddingsbrigade mee. Afhankelijk van de wind zullen we vanuit het noorden of zuiden starten en dat bepaalt tevens de lengte van de downwinder. (Minimaal 5,5 km ongerept strand)
Voor beide dagen hebben we vergunning.
Wil je overnachten, stuur me dan een pb met je huidige mailadres. Dan kan ik je wat tips geven. Voor degenen die mail ontvangen via FBC...even replyen met je vragen.
Beide dagen duren tot ong. 16:00 uur. Aanvangstijd verzamelen is nog niet bekend, maar dat zal ergens rond 10:00 uur liggen vermoedt ik. Wij willen om 12:00 uur echt van start met de downwinder zodat wij tijd genoeg hebben om aansluitend een trickcontest te houden en deelnemers de gelegenheid te geven om lekker te chillen in de vrije kitezone.
We kunnen nu nog niet zien of het waait, maar storten jullie deelnamegeld binnen een week terug als het niet door gaat. heb
je je aangemeld voor zaterdag en zondag, en gaat de zaterdag niet door, dan storten wij 15 euro terug en rekenen we deelnamekosten voor 1 dag. Easy as that.
Ik kom nog wel even buurten hiero, maar wil nu alvast iedereen vrolijke kerstdagen wensen.

Groeten,
Mischa