Peterlynn Banner MBS banner flysurfer banner Ozone banner

Auteur Topic: Downwinder en Fun Event 2012  (gelezen 5619 keer)

Offline Weeping Camel

• Rookie
  • **
Downwinder en Fun Event 2012
« Gepost op: 23 december 2011 00:21 »
Hallo Flyboarders,

Jeroen en ik (Flying Beach Cross) organiseren samen met  Marc ('t Coraaltje) een Downwinder en Fun Event in Callantsoog. De bedoeling is om een downwinder (5,5 tot 7,5 km) te maken op beide dagen met aansluitend een trickcontest. Er is ook een vrij flyboardzone. Dus helemaal gericht op het flyboarden en het promoten van deze sport. Want...In de zomer staan wij hier op het water, in de winter is het strand hard kan er geflyboard worden.

Het weekend kan je net zo uitgebreid maken als je wilt en je hoeft geen pro te zijn om te kunnen chillen op een flyboard. Iedereen is dus welkom.  

Veiligheid voorop: De kustwacht zal het hele weekend aanwezig zijn om in geval van calamiteit snel ter plekke te zijn.

Wil je dus eens flyboarden langs ongerepte Nederlandse kust? Je kan alle informatie vinden op Flyingbeachcross.nl.

Spread da Word.

Groeten en wellicht tot dan,

Marc, Jeroen en Mischa

« Laatst bewerkt op: 23 december 2011 09:05 door Paul »
Fly: Airush - Flysurfer
Board: Brunotti - Trampa
Safety: First

Offline 1UP

• Diehard local
Re:Downwinder en Fun Event 2012
« Reactie #1 Gepost op: 23 december 2011 07:15 »
Ziet er leuk uit ;D
Heb hem voor je ook effe op Powerkiters.nl gezet.
Fly's: Ozone Flow 2m - Blade Prime 11M
Rides: trampa skate

Offline Dre79

• Local
« Reactie #2 Gepost op: 23 december 2011 08:31 »
Leuk event, en al;s genoeg wind staat ben ik zeker van de partij. Is er ook vervoer geregeld m.b.t. de downwinder?
- Flysurfer Speed III 15m dlx -
- F-one Bandit III 7m & Bandit IV 10m -
- Spleene Door 59 || Ocean Rodeo Zen || Trampa custom -

Offline Brain

• Diehard local
« Reactie #3 Gepost op: 23 december 2011 08:39 »
wat zijn de kosten/ hoe aan te melden?
kan het niet terug vinden op de site
Windvangers: Flexifoil Ion 8.5 & Flysurfer S3.5 15 CE
Rollator: Trampa custom snab prikker

Offline Jordy

• Team Flyboarden.nl
  • Pro
« Reactie #4 Gepost op: 23 december 2011 09:39 »
Leuk initiatief als het woeit ben ik van de partij (koffie)
Flysurfer Speed3 15m deluxe limited green
mbspro90
JK Pro89
Team flyboarden.nl

Offline john

• Pro
  • vlieg met de wind
    • http://johnpenders82.hyves.nl/
« Reactie #5 Gepost op: 23 december 2011 12:02 »
vet idee meschien kom ik ok
landfun

Offline Weeping Camel

• Rookie
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 23 december 2011 12:02 »
Alles staat op de site. Even in het kort. Rechts boven staat event op the year logo. Daar kan je over twisten, want Schier is ook altijd top.  (Y). (Toch Rowin)

Je kan op dat logo klikken en dan wijst het zich vanzelf. Er is een link met informatie en een link met aanmelden.

D'r zijn zeker kosten aan vervonden en die komen hoofdzakelijk voort uit veiligheid en de bij calamiteiten aanwezige hulpverleners. (De reddingsbrigade paal 13) Maar...en dat kunnen de meesten beamen...FBC houdt de kosten voor de deelnemers altijd zo laag mogelijk.

Kortom...1 dag kost 20 Euro. Deelname aan beide dagen kost 35 Euro. (5 Euro korting op de passepartout) En je kan kiezen of je mee doet met de gezamenlijke maaltijd. Kosten 20 Euro.

Verzamelpunt Callantsoog. Er is vervoer geregeld naar het vertrekpunt van de downwinder. En als het goed is heb je je eigen vervoer bij je om de downwinder te maken.  ::) Tijdens de downwinder rijdt de reddingsbrigade mee. Afhankelijk van de wind zullen we vanuit het noorden of zuiden starten en dat bepaalt tevens de lengte van de downwinder. (Minimaal 5,5 km ongerept strand)

Voor beide dagen hebben we vergunning.  

Wil je overnachten, stuur me dan een pb met je huidige mailadres. Dan kan ik je wat tips geven. Voor degenen die mail ontvangen via FBC...even replyen met je vragen.

Beide dagen duren tot ong. 16:00 uur. Aanvangstijd verzamelen is nog niet bekend, maar dat zal ergens rond 10:00 uur liggen vermoedt ik. Wij willen om 12:00 uur echt van start met de downwinder zodat wij tijd genoeg hebben om aansluitend een trickcontest te houden en deelnemers de gelegenheid te geven om lekker te chillen in de vrije kitezone.

We kunnen nu nog niet zien of het waait, maar storten jullie deelnamegeld binnen een week terug als het niet door gaat. heb
 je je aangemeld voor zaterdag en zondag, en gaat de zaterdag niet door, dan storten wij 15 euro terug en rekenen we deelnamekosten voor 1 dag. Easy as that.

Ik kom nog wel even buurten hiero, maar wil nu alvast iedereen vrolijke kerstdagen wensen. (pompom) (swhip) (loveit)

Groeten,

Mischa

Offline jnjeroen

• Rookie
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 03 januari 2012 11:05 »
Hallo mannen! (YY)
De maand februari ligt al weer op de loer! Dus wordt het al weer een spannende tijd.. We hebben er erg veel zin in!
Zoals alle andere jaren maken wij er weer een speciale weekend van die je niet zo snel vergeet.. Dus Meld je aan voor 5 februari, dit weekend wil je toch niet voorbij laten gaan!?

Voor alle info, zag je net de mail van Mischa.. Maar voor de voledige informatie ga dan naar www.flyingbeachcross.nl !

Gegroet, Jeroen! (pompom)
www.flyingbeachross.nl<br />Weekenden en Evenementen

Offline Weeping Camel

• Rookie
  • **
« Reactie #8 Gepost op: 03 januari 2012 14:41 »
Wij hebben signalen ontvangen dat het lastig was om de juiste link te vinden. Daarom hebben we de website aangepast tot een erg toegankelijke site. Ook hebben we ontdekt dat de aanmeldprocedure niet goed verliep. Nu is alles is functioneel en werkt het als een tierelier.

Dus flyboarders,

Meld je aan via flyingbeachcross.nl

Het getij is goed en het strand loeihard.

Mochten mensen zich al hebben aangemeld, dan is die aanmelding dus niet doorgekomen. Excuses voor het ongemak. Vanaf heden is dit probleem verholpen.

------------------------------------------------STORMACHTIGE PROMO----------------------------------------------------

Is afgelopen dinsdag opgenomen op het strand van Callantsoog. Epic windje.  (swhip). Niet zo stormachtig als de ochtend om eerlijk te zijn. Toen woeien we weg en hadden we het idee opgepakt om zonder kite te gaan boarden en de wind alleen het werk te laten doen. In de middag kwam echter een zonnetje langs en werd de wind iets minder epic als de ochtendstorm. Maar nog immer hard genoeg.  8)

« Laatst bewerkt op: 04 januari 2012 09:40 door SnaB »

Offline SnaB

• Team Flyboarden.nl
  • Pro
  • WhoopWhoop
« Reactie #9 Gepost op: 04 januari 2012 09:37 »
Beetje opgeschoond, iedereen tevreden?

@Jeroen en Mischa
Site is nu iniedergeval een stuk beter mannen!! Top! (YY)
Flyboarden.nl
Speed3 12 & 19 - Atom 7
SnaB CKB custom - North Freestyle Fish - RRD Poison

Offline Weeping Camel

• Rookie
  • **
« Reactie #10 Gepost op: 06 februari 2012 15:15 »
Hey flyboarders,

Het evenement gaat niet door. Het wordt verplaatst naar oktober 2012. De datum wordt nog bekend gemaakt. Het getij gaat daarin een rol spelen en als het even kan proberen we een vakantieweeked te pakken.

We houden jullie op de hoogte.

Groeten,

Mischa en Jeroen

Offline kiteaddicted

• Rookie
  • **
« Reactie #11 Gepost op: 06 februari 2012 16:42 »
oeh dan kan ik misschien toch komen (pompom)
vliegt:peter lynn Venom 13m, peter lynn impulse 3.0 en peter lynn vibe2 1.6
rijdt: Trampa
hangt in: Cabrinha impact waist

Offline Pulsar

• Diehard local
« Reactie #12 Gepost op: 06 februari 2012 16:56 »
Ik kwam net vragen of het doorging, maar daar staat het antwoord al.  (YY)

Jammer dat het niet door gaat, maar gezien de extreme kou, falend OV en geen wind volgens de huidige voorspelling, kan ik je alleen maar gelijk geven.

Offline Rowin

• Team Flyboarden.nl
  • Pro
    • Flyboarden.nl
« Reactie #13 Gepost op: 15 februari 2012 12:34 »
Mocht de datum bekend zijn, communiceer dit dan hier weer even, of open een nieuw topic.
Dan kan ik hem sticky voor je maken ;)
Flies a Flysurfer Speed 4 12 Lotus & Ozone C4 7.
Ride a Trampa Custom & surfs a F-one Acid 127 * 37